Livet leker!

Ja allt e sjukt bra just nu! Jag mår bättre än aldrig förr och sommaren e snart här!
Utbildningen e hur kul och intressan som helst, lär oss massa nya spännande saker för varje dag o jag känner bara mer o mer att detta e rätt! Känslan e svår att beskriva men det känns sjuktbra. Hela denna veckan e vi i Hbg så det blir en del körande men vi har hur kul som helst i bilarna. Fick iofs höra att jag pratade konstant, vilket jag kanske oxå gör men va faaan tråkigt att sitta helt tyst juu :P Så efter att ha haft Måns o Andrej i bilen påvägen upp till Hbg igår morse när jag körde o pratade sår i öronen på dem tyckte de nog att de var rätt skönt att Johanna joina oss i vår bil på vägen hem sen :P Men då fick de höra på vårt kontstanta prat hela vägen hem ist, haha sorry kan inte hjälpa att jag e född med nån defekt att ha svårt för att vara tyst ;P
Det märks verkligen att man kommer de andra i klassen mkt närmre nu när vi e uppdelade halvklass.

I stallet e allt som vanligt, Luna bara växer o är så fin så! Fluffy går bättre än aldrig förr o hoppar riktigt bra nu! Blev så glad efter träningen i lördags, fina fina ponny :) Cirkeline blir oxå bättre för varje dag som går, ska bara få ner henne några 100 kg i vikt. Hoppade diken med henne idag, var superduktig! :) Men fick hålla hårt i hennes kaluffs då hon hoppade jättestort! I söndags åkte jag o Josefin iväg på Falsterborundan, red först genom skogen sen i havet o tog sedan en härlig galopp längst med stranden, kan det bli bättre? :)

Det enda jag skulle vilja hinna med för att allt skulle vara perfekt e träningen, men det får bli när jag kommer ut på praktiken o får lite mer fridagar o ledighet mitt på dagarna.

Några låtar som jag bara älskar just nu är:

Mohombi- Coconut Tree
Eric Amarillo- Om Sanningen Ska Fram
Pitbull- Give me everything

Dessa e ju bara bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0