Tidsfördriv

Har lite tråkigt så lånar dessa 60 frågor från en annan rolig blogg, hoppas det var ok :)

Hur gammal e du om 5 år? 29 ½ (!!)

Vem var den sista du träffade? Raymond

hur lång är du? 178

vilken är den senaste film du sett? Twilight filmerna (loove)

vem ringde du senast? Josefin

hur löd ditt senaste sms o till vem? "Usch då, inte bra ju. Tycker fan alla e sjuka nu =/ jag vet inte än, jag o Lina pratade om att hitta på nått imorgon. Men då får du krya på dig! Kram" till Micke

vad är dagens planer? Hem o sova efter jobb typ..

föredrar du att smsa el ringa? smsa

är dina föräldrar gifta, sambos el skilda? skilda sen mååånga år

när såg du din mamma senast? igår

vilken ögonfärg har du? blå

när vaknade du idag? kl 9

har du nångång hittat en katt? för det har jag ja

vilken är din favorit plats? stallet för det mesta, där mår jag alltid bra :)

vilken plats föredrar du minst? vettifan

var tror du att du befinner dig om 10 år? ingen aning, tar dagen som den kommer :)

vad skrämde dig som barn? mörkret

vem fick dig att skratta senast? Raymond

är du för ung för att äga vinylskivor? kanske det för jag äger inga :P

har du stationär el bärbar dator? bärbar

sover du med el utan kläder på dig? väldigt lite kläder...

hur många kuddar har du i sängen? 3

hur många landskap har du bott i? 2

har du nångång spytt på fyllan? jo det har väl hänt... :P

föredrar du skor, strumpor el barfota? beror på situationen, men mest strumpor

är du social? det skulle jag väl säga att jag e eftersom jag tycker det e skittråkigt att vara själv

vilken e din favoritglass? glass överlag e inte direkt min favorit men när jag väl äter det så föredrar jag nog piggelin

vad skulle du göra om du vann 1 miljon? oj, mycket! Betalat av lite lån o rest tror jag. Hade även gett en del till nått djurhem.

tycker du om kinamat? jadå

tycker du om kaffe? ja det gör jag det me

vad dricker du till frukost? vatten eller kaffe

sover du på någon särskild sida? höger sida

kan du spela poker? nej

tycker du om att mysa? klart

är du en beroendemänniska? nej skulle jag nog inte säga att jag är

känner du någon me samma födelsedag som din? ja ett par stycken faktiskt

vill du ha barn? någon gång i framtiden vill jag nog det

kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska o ännu mindre spanska

har du någonsin åkt ambulans? ja

föredar du havet el poolen? poolen, där e inte massa tång, maneter eller fiskar!

vad spenderar du helt pengar på? min häst, kläder o hemmet

äger du dyra smycken? nej så ingen behöver göra sig besväret att bryta sig in hos mig :P

har du någongång testat narkotika? nej

vad var det senaste du stoppade i munnen? pasta

vem e den roligaste människan du känner? oj finns många men me Alex brukar man kunna garva ihjäl sig :P

väl ett ärr på din kropp? ett på låret från när vi byggde stallet o skulle lasta av metallpelare o en vass kant skar mig på låret.

vad har du för ringsignal? nån som var i telefonen när jag köpte den

har du kvar klädesplagg sen du var liten? inte jag men mamma har nog

flirtar du mycket? händer väl ;)

vart togs din profilbild för din blogg? I Saras badrum :P

kan du byta olja på bilen? Inte byta men fylla på kan jag :)

har du fått fortkörningsböter? Nej

vilken var den senaste bok du läste? oj kommer jag inte ihåg

läser du dagstidningen? bara på jobbet ibland när jag har tråkigt

prenumererar du på någon veckotidning? nej

dansar du i bilen? har väl hänt de me :P

vilken radiostation lyssnar du mest på? nrj

vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nått meddelande i jobbets loggbok

när var du i kyrkan senast? när lille Maximilian döptes för nån månad sen :)

vad är din favoriträtt? pasta av nått slag går alltid hem :)

 

Jaha detta gick ju ändå rätt snabbt. Imorgon börjar passandet av hästarna, ska nog gå bra :) På kvällen ska jag träffa Lina så får vi se var kvällen tar oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0