Jaha, då var det 2011

Hade en underbar nyår ute i Bjärred me de bästa! Kom dit vid 17 (lite senare än planerat) o börjde laga mat. Jag, Lina, Sara o Lalle fixa käket :P Blev en räkpaj o en kycklingpaj o cheesecake till efterrätt, sjuukt god! Efter vi hade käkat blev det ölspelet, fast med skumpa o drinkar  ist :P Blev många roliga utmaningar, hehe..  Lina fixade drinkarna igår, riktigt goda! Kvällen gick fort o vid 2 började vi bädda alla sängar o soffor då alla skulle sova där. Jag, Lina o Sara i dubbelsängen, Lalle i soffan där uppe o Lennie i soffan på där nere, Lena o Fredrik i Filips rum o Emma o Micke i Elias rum :P Hade lätt kunnat bo kollektivt me dessa människorna :) Imorse var det dock upp o städa, mindre kul :P Efter allt städande blev det 2 avsnitt av sex and the city innan hemfärd. Blev ett stopp på McD på vägen hem oxå, hälsosam frulle det ;) hehe.. Sen blev det bsb i bilen hem som vi sjöng så vackert till (ehh noot!). 
Väl hemma hämtade jag min bil hos mormor o morfar, hade faktiskt saknat den märkte jag. Skumt att man kan sakna sin bil :P Ja sen blev det ner till min fina häst o nu ska jag vidare till Sara för en filmkväll :)

Lägger kanske upp lite bilder en annan dag från nyår, hinner inte riktigt nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0