Snart sängen

Har jag iofs sagt nån timme nu men snart måste jag lägga mig innan jag blir övertrött o inte kan sova för det :P Men ett inlägg hinner jag me ;) Fick sova nån timme imorse efter nattpasset men blev inte mer än 3 timmar för sen var jag tvungen att köra till jobb för APT-möte, var såå trött! Sen har dagen bara rusat förbi! Tänk va ett gulligt sms kan göra mkt, en sån liten sak kan få en att må så bra :) En viss person får mig att må väldigt bra just nu av att bara finnas till :) Har en miljon saker i huvudet nu o behöver inte mer att fundera över, måste få styrt upp allt nu känner jag innan mitt huvud exploderar o jag blir knäpp på riktigt :P Men får ta dagarna som de kommer nu så blir nog allt bra tillslut. Gjorde nått bemötade test på mötet idag, kommer inte ihåg vad jag blev men stämde delvis iaf :P Kul me tester o se vad man e för typ ;P hehe..

Nä nu får det bli god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0