Ge mig vår!

Nu tycker jag våren kan börja komma, trött på att jämt gå omkring o frysa! Men idag var det rätt nice väder så det blev en 40 min powerwalk imorse innan jobb. Trodde att rundan skulle ta 1 timme men gick visst fortare me bra musik i öronen ;) Var även iväg hämtade ut mitt träningskort idag så nu jäklar ska det tränas! Ska bara hinna med det oxå :P hehe men motivationen finns där iaf, det e huvudsaken :D

Nu e det bara en vecka kvar tills jag får veta om jag går vidare me tullen..! Åhh så nervööös! Alla frågar typ varje dag nu oxå om jag hört något nytt :P Patrik ringde precis o frågade, går inte att släppa tankarna på det! Lite smått jobbigt men men... Ska på kriminalvårdens intervju på tisdag oxå så kommer jag inte me till tullverketsutbilning kankse jag kommer me kriminalvårdens. Nu har jag ju bestämt mig för att avvakta ma massageutbildningen då jag inser att tiden inte räcker till för allt. Så e ju lite jävla surt om jag inte kommer me på nån av utbildningarna! Men som sagt, måste våga chansa för att vinna! Men jobbigt me alla dessa beslut på senate tiden, Ska jag? Ska jag inte? Hur kommer det bli? Var när hur? osv osv... Ahh ibland vill man bara gå i ide några veckor o sen vakna o allt bara har löst sig till det bästa! Dessvärre går ju inte det riktigt... Men wtf det blir nog braaa!

Btw, jag vill reeesa! Snälla nån bara packa ner mig i en resväska o ta med mig till något varmt land! (London hade oxå gått bra ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0