Do it like a dude!

Kom inte på nån annan rubrik, sitter o lyssnar på den låten nu så blev så :P Men kanske stämmer? :P aja nog om rubriken! Ikväll blir det tjejmiddag/sexparty hos Emma o sen vet man aldrig var kvällen slutar ;) Kommer bli sjukt kul! Behöver jag nu, min hjärna har varit/ e överaktiverad med tankar o funderingar denna veckan. Som jag skrev i förra inlägget kändes det ju skit rent ut sagt den dagen men börjar kännas lite bättre faktiskt ang den saken. Min förra chef, som jag har som referens, ringde mig igår o berättade att de hade ringt från tullen o frågat massa om mig! Hon trodde jag skulle bli en av de 13 efter att ha pratat me dom o Patrik sa samma sak, han mena på att de ringer inte 65 st referenser utan bara de främsta som de e intresserade av. Men jag vågar inte hoppas för mkt! Men vill ju så gärna! Åhh ska man vänta 2 veckor innan man får veta något mer! Inte min grej det där me att vänta :P Men men inget att göra åt det.

Igår efter jobb blev det hem till J, blev twilight filmerna som e såå underbara! :) Men ska se dom me Sara o Lina i veckan oxå, men det gör inget, kan se dom om o om igen! Hade lite problem me att hitta till J bara som oxå bor typ "på landet" som jag :P Hade fått en vägbeskrivning av R på jobb, men han kan verkligen inte förklara vägar! Var typ "ja men så tar du höger där sen vänster, sen höger efter ett gupp sen vänster igen vid en busshållsplats" öhhh okej? inte kontigt jag inte hittade :P haha! J fick guida mig istället :P Men kvällen var trevlig, massa skratt o väldigt lättsamt (skööönt!) kändes som vi hade känt varandra hur länge som helst :P Kul att träffa lite nya männsikor :)

Det enda som e lite jobbigt just nu e att jag känner mig väldigt förvirrad o splittrad... Ni som känner mig vet vad jag syftar på... Men men blir nog bra så småning om.

Ikväll ska vi iallafall ha skiiitkuuul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0