BLÄÄÄ!

Faaaan jävla skiiit!

Har precis kommit hem från intervjun, kändes inte ALLS bra! Satt 1 timme o 40 min o blev totalt grillad! Satt framför 4 st tulltjänstemän som ställde en miljon frågor typ. Många frågor var typ: "Hur skulle du gjort i en situation som..." osv. Hur FAN ska jag veta det när jag aldrig varit i den situationen?? Fick börja med typ 3 min att skriva ner på ett papper om en av mina främsta fritidsaktiviteter, vilket såklart blev hästarna. Sen kom de in o de gjorde en presentation av sig själva. Sen skulle jag gå fram till whiteborden o presentera mig själv o där efter sattes tusen frågor igång. Körde hårt på en fråga kände jag... Efter första intervjun kändes det verkligen skitbra men denna gången inte alls! Nu e jag helt slutkörd i huvudet o ska snart iväg o jobba till 22 ikväll... KUL! Jävla skitdag! Hade gärna bara gått o lagt mig o vaknat den 24 feb när de ringer o meddelar om man gått vidare. Men det e jag nästa 100 på att jag inte gjort så nu kan vi skita i det! ÅHHHH faaaan va dryyygt! Hata denna jävla dagen!!

BLÄÄÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0