Nu händer det saker

Ja i stallet då :) Imorgon e Etna beräknad att föla! Men hon lär gå över tiden då juverna inte e fulla än. Idag körde vi min favorit häst (bortsett från min fina Image då såklart) Diamanten till hans nya ägare. Tycker så jäkla mkt om den hästen, hade kunnat köpa han själv om jag hade haft råd med en till. Sen kördes Blomman iväg idag med, så nu har jag bara Fluffy kvar att rida. Känns lite skumt att gått från att rida tre hästar/dag till en. Men snart kommer Sircelina (tror hon stavas så) som jag ska rida under hela sommaren så sysslolös lär man inte bli ;P Men idag blev det en sista ridtur på fina Diamanten innan han åkte o när vi var tillbaka tog jag Fluffy på en tur, hon e oxå supermysig! :) Imorgon ska J filma när jag hoppar henne så ska hon väl oxå vidare till en familj snart. Gäller att inte blanda in sina känslor för mycket i dessa försäljningshästar, men Diamanten hittade vägen in till mitt hjärta.. Men men så är det!

Ohh bara 5 dagar kvar till Image är beräknad att föla! :D

Ikväll blir det hem till Sara, skulle egentligen på bio men blev hemma hos Sara trots allt :P Jag e astrött så det passar mig perfekt :)

I veckan ska vi på studiebesök i Ystad o i Helsingborg, ska bli sjukt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0