Måndag

Imorse trodde jag att jag skulle få lite sovmorgon, men inte det! Klockan 8 runger Liz från jobb o undrar om jag kan gå in o jobba några timmar då hon var ensam av någon anledning. Men nej det kunde jag inte, hade redan fullt upp under dagen. Sen kunde ju inte jag somna om. Vid halv 10 körde jag o Josefin till Landskrona för att hämta hennes nya fina bil, den hade man inte tackat nej till, hehe :)
Var hemma igen vid 12 då jag fick passa mammas hund några timmar, Kasper blev däremot inte så glad över detta. Den hunden kan inte vara stilla en sekund, måste hela tiden hända något! Men efter massa lek me henne somnade hon sen äntligen o sov typ 20 min eller nått, sen var det full fart igen :P Hon tyckte det var skit kul att jaga Kasper, det gjorde däremot inte Kasper, haha han var aslack :P Den stackaren får stå ut me mkt :P hehe..
Vid halv 3 begav jag mig av till stallet, bästa tiden på dagen :) Sen blev det en härlig ridtur me Josefin o Annika. Alla hästarna var superpigga så vi fick ta en gallopp på ett fält så dom fick springa av sig lite. Men det gjorde inte dom speciellt trötta ändå, men det var härligt :P Väl hemma istallet fixade vi klart det sista o sedan körde vi för att hämta hem Jet, fin ponny :)

Nu e det 2 ½ män o sen sängen för min del.

Gör ett försök me att lägga upp liter bilder från dagen :)



Lilla Lady, sötis :)

Gullungen som kan vara lite dryg ibland :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0