23 dec

Då e det julafton imorgon, har inte riktigt fattat att det snart e 2011. Tiden sen jag flytta tillbaka från Härnösand för snart 1½ år sedan har gått galet fort! Nu kan vi skruva ner tempot lite tycker jag :P

Iallafall.. I tisdags kväll körde jag o Charlie till Bjärred. Efter allt skottande blev det sex and the city. Älskar den serien! :) Vid 11 gick vi o la oss o somnade gott. Mitt i natten vaknar jag av att deras fucking brandlarm går igång! Snacka om att jag blev livrädd!! För att inte tala om stackars Charlie! Ja fick upp o stängt av det. var verkligen ingetting som hade kunnat sätta igång det. Efter att både jag o charlie fått tillbaka lugnet somnar vi om. En timme senare kör det fan ta mig igång igen! Då blev jag mest lack! Fick leta upp en pall o dra ner skiten o ryckte ut batteriet! Men att bara få ner det var ju ett projekt i sig o sen batteriet satt ju fast så fick fiffla me knivar o annat för att få ut skiten! Lagon lack sådär kl 3 mitt i natten! Så igår var man smått trött.. Men det var inget att göra åt det. Blev stallet innan jobb sen efter jobb var det hem till Sara o duscha o byta om för att sedan ge sig iväg till olearys där jag skulle möta upp me Lina, Milla, Eldar, Emma K o Micke, Emma C o hennes Micke :P En hel lyckad kväll blev det :) Synd bara Sara blev sjuk o inte kunde hänga me.. Men snällt nog fick jag sova hos henne ändå, tack söta Sara :)

Nu e det jobb hela dagen, till 22 ikväll! Jag lär somna gott när jag kommer hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0