Update

Har haft en del o göra de senate dagarna, but now im back!
Jaha var ska man börja? Kan ju börja med att berätta att jag fått ett nytt jobb som startar 1 januari :) Eller nytt o nytt, det är på Strandgatan där jag jobbat som timvikarie tidigare. Chefen därifrån ringde mig igår o erbjöd mig jobbet, och jag tacka så klart ja! Inte varje dag någon RINGER o erbjuder en ett jobb, brukar vara tvärt om :P Mitt vikariat på Krage går ut i årskiftet oxå så det kunde inte komma bättre :) Så då kommer jag ha en 75% tjänst där sen börjar ju min utbildning till massör den 14 februari, måndagar o tisdagar, vilket de vet om på Strandgatan o det gick hur bra som helst. Så detta ska bli kul! :) Så den 15de ska jag till Standgatan o vara med o lägga schemat. Samtidigt som det ska bli kul att börja på nytt ställe så kommer jag sakna mina kollegor som faan från Krage :( Mitt lilla helg team bestående av mig, M-L o Roger är ju den perfekta kombinationen, kommer sakna er! Men jag kommer nog in o gästspelar på Krage ändå när jag kan :) Nu e det dags att gå vidare helt enkelt!

Nått annat kul? Hmm.. Ja igår var jag ledig o då blev det en efterlängtad sovmorgon o sedan stallet. Efter stallet blev det ikea me mamma o Per, farligt att gå där! Plocka på mig en jäkla massa, speciellt ljus :P hehe.. Köpte även en byrå som jag länge har behövt. På kvällen orkade jag inte skruva ihop den så åkte till M ist, mkt bättre ;) Hade en supermysig kväll, mer än så berättar jag inte ;) hehe..

Idag var det jobb till 12. Sen iväg o köpa ett nytt, tjockare täcke till min älskade häst, sviiinkallt idag juu! Dessvärre passa det inte riktigt henne så får åka o byta imorgon. Magen växer ju för fullt nu :)
Påvägen hem ringde morfar o berättade att han hade fixat billiga däck till min bil så den var fixad o klar, underbart! Tur man har morfar :) hehe.. Efter det var det bara hem o byta om o sen iväg till stallet. Hängde me Josefin o hämtade hennes gamla bil från verkstaden. Sen blev det mys me världens finaste häst :)
Väl hemma igen blev det till att städa, satte även upp lite julstjärnor, inte likt mig kanske men va fan lite julkänsla får man väl ha :P hehe..

Imorgon e det jobb igen, 7-16. Ska nog ut o shoppa lite till E så hon har vad hon behöver.

Det var nog allt för nu. Later! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0