Helgen

Får bli ett snabbt inlägg då jag e på jobb o har min rast. Får passa på när man får lite tid över :)

Igår gick hela dagen i stallet. Vi var på tippen me massa skit sen körde vi hem massa rundbalar halm, bra träning det där, känns i armarna idag :P sen skulle vi iväg till ridhuset men i transporten fick min häst panik av någon anledning så var bara att lasta ur henne igen då hon lyckades skrapa upp ett sår på bakkotan. Så blev till att tvätta det o sätta in henne i boxen igen. Bebisen i magen undrade nog va som hände :P Men är glad att hon inte skadade sig mer! När jag pysslat om henne o allt var ok begav jag mig av hemåt vid 8.
Blev sedan en runda hem till M oxå, härlig fredags kväll :) 

Imorse ringde klockan 7, dags för stallet. Sen var det bara att bege sig av till jobb. Och nu e jag här :P Bakade en banankaka till brukarna, den var nog helt ok för alla åt med god aptit :P hehe..

Ikväll blir det nog hem till Lena me Lina o Sara, me like :) Dock börjar jag jobba 7 imorgon igen så får se hur länge det blir man stannar ikv :P

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0