Hade tråkigt

Här är min nya blogg! Jag hade lite tråkigt ikväll så resultatet av det blev en ny blogg :) Min andra finns nog oxå kvar men kommer bli här jag skriver framöver. Att hitta på ett nytt bloggnamn som inte redan fanns var ju inte det lättaste heller! Men alla som känner mig känner ju oxå till alla namn jag fått under åren, därbland Lo. Utöver det finns det ju även Lollan, Louie, Loj mm mm! Men fick bli Lo, lättast så :P

Igår var det äntligen dags för Lady Gaga! Så sjukt bra! You and I var en av hennes nya låtar som jag fastnade för direkt.

Imorse ringde klockan 7, då var det dags för stallet o fodra hästar. Jag var tröött! Men det var bara att ta på sig o bege sig iväg. Det var helt vindstilla så jag bestämde mig för att ta en ridtur på min fina häst. DET e en härlig start på dagen, bara hon o jag ute typ :) 

Jag ska försöka vara duktig o uppdatera ofta här nu ;) hehe..

X  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0