Lite uppdatering

Har lite mkt att göra o tänka på just nu men det reder nog snart upp sig :P

I fredags var det först jobb 7-12 sen en runda till stallet. På kvällen åkte jag o Lina hem till Emily. Micke o han polare satt o drack o skulle ut men vi stannade kvar o hade tjejkväll, igen :) Riktigt nice var det. Vid 4 var vi rätt trötta så då åkte jag o Lina hem till henne o sov.

I lördags kom jag hem vid 12, blev stallet en runda och äntligen ut o rida på min älskade häst! Nu har hon fått broddar o annat i skorna så nu kan vi rida ut igen i snön, myyysigt! :) På kvällen blev det hem till Lena o fredrik med Lina, Jimmy o Lennie. Blev rätt lugnt, jag var sjukt trött. Så vid 1 åkte jag hem. Höll på att missa min buss men jag lyckades komma me ändå :P Tur va det annars hade jag fått stå o vänta 1 timme på nästa buss o det var man inte direkt sugen på i den kylan!

Söndagen gick åt i stallet, tog en ridtur me Josefin, Göran o Annika, härligt! Men alla hästarna var superpigga! Men alla lyckades att sitta kvar :) Sen var det hem igen, duscha o packa ihop lite saker. Hämtade Sara på hennes jobb kl 18 o sen åkte vi med Charlie till Bjärred o sov där. Blev en myskväll ala Sara o Louise med en liten Charlie på ett hörn :) Hyrde två filmer, Remember me och The backup plan. Remember me var lite smådryg men The backup plan var skitrolig! Sånna kvällar gillar vi :)

Imorse körde vi hem vid 10. Lämnade Sara i Limhamn och Charlie hos mormor o morfar i Tygelsjö sen var det stallet för min del. Hann vara där typ 40 min sen hem igen, duscha, byta om o iväg till jobb.

imorgon e det jobb igen 7-12, stallet därefter, sen hämta Charlie o köra ut till Bjärred. Får dock sova själv där då, lite småläskigt men det ska nog gå det me :P Lite mkt att planera nu me stallet, jobbet, Charlie, katterna osv. Men allt går ;) 

Nu e jag trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0