Juldagen

Går dagen bestod av jobb, stallet o sen till Lina me Mia, Sara o Nina. Underbart att ha hela gänget samlat igen :) Fan va kul vi hade, som alltid när vi ses :D Blev både käka o drinkar hos Lina, övergott! Senare på kvällen körde sara oss till Anna som bor vid lilla torg där hon hade förfest. Man halkade typ tusen ggr innan man kom dit! Men dit kom vi o där träffade vi Lena, Lennie o Fredrik :) Efter några timmar där stack vi sedan till etage o shaka as, sjuktkul! Vid halv 5 drog vi hem, fick dock ingen j*vla taxi! Höll på att frysa ihjäl! Gick ner mot centralen för att leta taxi. Haha påvägen dit halkar jag IGEN :P Jag o alla andra typ :P Farligt me snö ;) Men efter en lång tids väntar fick vi ÄNTLIGEN tag på en taxi! jag hade kunnat betala hur mkt som helst bara för att få komma in i värmen! Så vid 6 va vi hemma hos Lina o då blev det sängen direkt. Sen idag var det bara upp igen o iväg till jobbet.. Nu e jag tröött!

Hoppas alla andra hade lika kul som vi igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0