Det var den helgen

Ja nu sitter jag bara o väntar på att gossip girl ska börja. Helgen har varit riktigt nice :) I fredags åkte jag hem till Sara o drack glögg o titta på idol (stark jävla glögg!). Ett tag blev vi sugna på att dra ut men sen slog tröttheten ner oss totalt så det var knappt vi orkade se klart idol :P Blev kli på armar o rygg, uunderbart! Sen somnade vi gott efter idol (ja jag sov hos Sara). På lördagen skulle vi till stan, blev en lång frukost innan avfärd. Så mysigt att käka frulle me nån! Väl i stan blev det att vi beställde varsin iPhone 4! Ohh jag längtar tills jag får den! :D Vi sa att det var vår julklapp till oss själva :P Säljaren var rätt söt btw ;) hehe.. Sen blev det en runda in på Vero oxå där vi shoppade varsin skjorta. Senare mötte vi upp Lina på espresso house. Efter en stund där drog vi alla hem o någon timme senare var jag hos Lina igen. Jag, Lina, Lena, Lennie, Emma o Rebecka satt o snacka o drack litta (eller mkt blev det iofs :P). Jag blev lite lagom full där ja (läs sjukt full!). Fattar ikke hur det gick till :P Jag, Lina o Lennie drog iaf vidare sen till Etage o shakade as ;) Eller Lennie övergav oss i kön på vägen in :P Men jag o Lina drog iaf in o hade skitkul! När de stängde vid 5 drog vi hem till Lina o somnade gott ;P hehe.. 

Shit vad helgen har gått fort! Nu ska man försöka bli människa igen :P 

Hittade denna bilden på mig o Lina (och Lena i bakgrunden) på Etages hemsida, den e sen förra helgen :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja fyy fan vad trött jag blev.. Sinnes! Skitfin bild btw =) Härligt att ni hade skoj, hörde om dina brvader av Lina igår ;-) Hahahahaha! Synd att man missade det, länge sen jag såg dig såååå full =) Får bli en repris nästa helg tycker jag ;-) Hörs gumman!

2010-12-06 @ 18:30:40
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHA nä du fy fan så full som jag va kommer ikke upprepas! (Förhoppningsvis :P)

2010-12-09 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0