Då var det väl min tur...

Jag som trodde jag skulle slippa förkyldningen som går runt över allt... Jovisst! Nu sitter jag här o har asont i halsen o nyser som en iddi! Fryser mer än vanligt hela tiden oxå, jobbigt. Men det kommer inte stoppa mig från att ha kul i helgen :P På fredag ska jag ju hem till Sara o se på idolfinalen o lördag ska vi till Mattias. Jag har inte tid att vara sjuk!! 

Idag jobbade jag 7-12. Efter jobb åkte jag till stallet o spendera några timmar där, härligt :) Sen var det hem o föröska sova lite då jag jobbar i natt. Men det gick inte så bra, men värt ett försök iaf :P Så nu sitter jag på jobb o fryser o dricker te, känns mest som jag sväljer rakblad el nått annat trevligt.. Men inbillar mig själv att te ska hjälpa LITE :P Igår natt frös jag iaf inte, fick ju trevligt sällskap hela natten i form av en viss M :)

Nä dags för lite städ så här mitt i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0