Lagom sliten efter helgen...

I fredags var jag o ett gäng från klassen ute, var kul men fan vad jag var lättpåverkad! Shit asså länge sen jag var så full :P Usch o fy ska inte dricka nästa helg! Hade inte druckit på 3 veckor o knappt hunnit käka nått i fredags så kanske inte så konstigt iofs... Fyllan satt fan ta mig i hela lördagen oxå! Så när det var dags för grillkväll hos Lina blev det väldigt nyktert :P Men det var en riktigt nice kväll! Träffades redan kl 17 o började grilla o fixa me maten. Vi var ett lagom gäng på 6 pers så efter maten (som var sviingod btw) bllev det kubb. Men det var inte kul för mitt lag förlora både omgångerna! Sen flytta vi in o fortsatte me att spela cluedo, hehe :P Vid 12 var jag o Sara hemma hos mig o gick o la oss. Härligt! :)

Idag har det varit stallet hela dagen, blev en klagshamns runda me Fluffy o Picasso :)

Hela veckan ska vi köra bil o lära oss en jäkla massa! Ohh va kul det ska bli! :)

Försökte ändra utseendet på bloggen för lite omväxlings skull, får se om det funka :P

Nu e jag trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0