lalala

Vad jag har tråååkigt! Så kan ju passa på att skriva några rader här :P
Bilen jag skrev om i förra inlägget var såklart redan såld, bara att leta vidare!
Fick ett mail från tullen idag me tider när vi börjar den 24e o vad som kommer hända de första dagarna. Låter skitkul alltihop! :) I övrigt rullar väl allt på som vanligt me jobbet o hästarna. Känns lite skumt att jag redan ska sluta på jobbet nu, har precis börjar komma in i det ju. Men som sagt, ketchup-effekten :P
Va fan jag har ju typ inget o skriva om här! Hoppas det händer nått kul i helgen iaf för jag e ju ledig både lördag o söndag :)

Nä nu ger jag upp, jobbigt o skriva när man inte har nått att skriva om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0