Jobbhelg

Ja har egentligen inte så mkt att skriva, men har så tråkigt just nu ändå så får roa mig med nått ju :P
Denna helgen består enbart av jobb o stallet. Igår lagade vi några trästaket som hade gått sönder i en av hagarna. Eftersom J brutit fingert så fick jag agera snickare, dock inget framtidsyrke för mig kom vi fram till :P Missa nog spiken mer än vad jag träffa dom! Men staketet blev helt till slut iaf :) Imorgon e jag ledig, sköönt! Ska rida Diamanten o kanske Blomman om hon e kvar imorgon. Måste se till o städa hemma med, massa tvätt som jag måste ta tag i!

Hittade även en bil på blocket som verkar bra, ska ringa på den sen o hoppas på att den e kvar! Kostar mig liite för mkt att köra me en stor volvo v70 känner jag! Dessutom e diseln dyrare än bensinen nu så detta har man inte råd me!

Nä om man skulle gå o göra nån nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0