Irland nästa!

Då bär det av till Irland imorgon! Ohh längtar! Ska bli såå kul :D Annikas mamma hämtar upp mig halv 7 imorgonbitti och kör oss till tåget. Då klockan ställs tillbaka 1 timme på Irland så kommer vi vara där redan kl 10! Så d e nice :) Blir väl att lämna av alla väskor där vi ska bo sen iväg till Martin och John. Blir förmodligen en massa ridning på flowerhill och på söndag e det dags för jakten! Kommer vara ca 80 pers som deltar så får vi hoppas vi överlever! :P Där kan det gå vilt till! :P 

Ska verkligen bli super härligt att komma iväg nu. Har haft så sjukt mkt beslut att ta de senaste månaderna och min hjärna har bara snurrat och jag har varit totalt förvirrad. Har inte kunnat tänka klart och fått fatta massa beslut som både varit roliga och jobbiga. Så nu behöver jag verkliogen komma bort och glömma allt här hemma ett litet tag och förhoppningsvis komma hem med en mer välmående hjärna :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0