Helg!

Så skönt med en ledig helg!
Imorgon blir det stallet kl 7 o efter alla stallsysslor skulle jag o J nog ta en tur me några av hästarna. På kvällen blir det hem till Linda på fest/ förfest me Lina o Milla, kuul :)

Söndag får jag förhoppningsvis sovmorgon! Sen stallet på em som vanligt :) Måste även hinna till stan under helgen o fixa present till Simon som fyller år på måndag, vad ska man då köpa blir nästa fråga? Han önska sig bara pengar men hur kul e det o ge lixom? Så om någon har nått bra tips på vad man kan köpa till en 12 åring så säg gärna till :P Sen fyller Filip år på tisdags o vad köper man till en 14 åring?? Ännu svårare! :P Så förslag e välkomna!

Fattar inte varför jag e så trött jämt heller, snacka om jobbigt! Ge mig vår o värme nuu! Tror det e det som behövs faktiskt. Ohh nu e det mindre än en månad tills Image ska föla, läängtar! :) Kände hur den lilla vildingen sparkade för nån dag sen, så där stod jag o pratade gulligull med Images stora mage :P haha tur jag var ensam i stallet, hade nog fått lite skumma blickar på mig annars :P

Nu ser jag fram emot att det ska bli helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0