Turkiet= BEST EVER!

Fy faaan vad kul, underbart, galet, REEEEEM vi haft det! Ja med andra ord alla bra ord kan förklara vår resa :) Har aldrig haft så kul som denna veckan i Side. Vet inte ens var jag ska börja, har hänt så sjukt mkt denna veckan. Vi träffade bl.a. två killar från London, Sean och Stuart och Stuarts pappa som var helt underbar. Asså roligare människa än Sean finns fan inte! Har garvat så sjukt mkt åt allt han sagt och gjort så jag blivit hes och nästintill träningsvärk i magen! Det kommer upp ett sjukt roligt videoklipp på facebook inom kort "my grandmother use to be an gorilla!" HAHAHA! Sen alla andra sjuka citat såsom REEEEEM. Ja asså den människan borde verkligen alla träffa! Stuart sa typ hela tiden "Ya what can i say, his mental!" haha jaa han är :D Så det blev en del festkvällar med dom på Zone, Liman och Light House. Varför har vi inte sånna ställen som dessa i Sverige??!! Innan vi träffade dessa killarna träffade vi Orgun och Kadir på stranden och senare drog vi till Stones Bar där dom jobbade som bartenders/dj. Hade lätt kunnat tänka mig att jobba som bartender i Turkiet nån sommar, dom fick fan göra vad dom ville på arbetstid, dricka, dansa på baren och ja go crazy!
Nått annat kul vi fick uppleva var att åka moppe istället för taxi hem en natt, då satt vi 3 st på den, hur nu det gick till! Och hjälm vet dom nog inte ens vad det e där nere! Men vi överlevde :P  
Ja nu känner man sig lite smått alkoholiserad, har fan druckit i stort sett varje dag där nere. En jäkla massa vodkacola på hotellet och en hel del long island icetea på uteställena, en och annan tequila åkte oxå ner ;) Alkisvarning? Lite! Men som vi sa: WHAT DA FUCK! Nu e där en jäkla massa låtar som kommer påminna mig om Turkiet för all framtid, så som vi har shakat as varje kväll! Give me everything e en av dom! Sen Novaspace- Dancing with tears in my eyes beskriver hur vi kände det när vi var påväg hem! Åhh vill tillbaaaka! 

Värmen där nere var oxå nått av det varmaste jag varit med om! Var mellan 35-40 varje dag o minst 25 grader i havet. Underbart! Var sjuka vågor vissa dagar, vi blev som 10 år igen :D Dock drog vågorna med sig bikinin emellanåt, mindre kul :P Tror även att Lina o jag lider smått av alsimers light (eller kraftigt) när vi går o letar efter nyckeln som vi glömt kvar i dörren, Lina letar ihjäl sig efter sina skor på rummer som hon lämnade 5 min tidigare nere vid poolen, jag frågar samma fråga till Lina två gången o får svaret "men det har du redan frågat" jag: "Jaha, vad svarade du då?" haha lite smått skrämmade sånt :P 

Asså jag har inte ens skrivet hälften här, men kommer ta mig hela natten o skriva om allt :P
Så sammafattningsvis: Bästa resan nånsin! Kommer LÄTT göras om! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0