Twilight kväll

Måste bara skiva om dessa filmerna! Trodde inte alls jag skulle gilla dom då det inte e alls min typ av film me vampyrer o grejor men fyy faan vad jag älskar filmerna!! Jag, Lina o Sara hade hyrt ettan o tvåan o satte oss för att se dom igår. När 2an va slut fick vi abstinens o var tvugna att se trean, DIREKT! Så jag o Lina sprang ner till hemmakväll för att hinna hyra filmen innan de stängde :P Så vi fick se trean med :) Asså man blev typ kär! Så jävla söta Edward o Jacob är! Men jag hade ju lätt valt Jacob ;) Asså han e fan riktigt jävla olagligt snygg! Och många scener med bar överkropp på honom me, we liiike ;) Den kroppen e riktigt to die for! Oj jag fick nått rus här märkte jag :P haha!

Idag var jag i stan o fick fixat min iPhone! Ohh underbart :) Panikhandlade några försenade julklappar oxå till de som varit bortresta under julen som jag skulle träffa idag. E hos mormor o morfar me alla nu. Ohh jag fick en volummaster! Loove :D Snart dags för julklappsspelet. Skriver mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0