Helg igen

Veckan har gått galet fort! Igår var jag på infomötet på Tullen, känner mer o mer att det yrket passar mig. Dock vågar jag inte hoppas på för mkt, var ju sinnes sjukt många människor på infomötet igår (65 st)! Ska på intervju nästa onsdag, nervööööst jaadåå! Var tvungen att fixa fram en jäkla massa myndighetspapper oxå som jag ska ha med mig. Kommer ha fjärilar i magen ända tills onsdag :P

Efter infomötet ringde Sara o fråga om jag skulle me en sväng till ikea, så blev en runda dit. Sen köpte vi me oss käk hem o snacka lite skit innan hon skulle iväg o hämta upp Erika o en annan tjej vid tåget. Trevligt me sånna spontana kvällar :)

Idag o imorgon jobbar jag till 22 så ikväll blir det bara hem o decka. Men imorgon ska jag möta upp Sara o co nånstans efter jobb, kuligt :) R på jobb försöker ju även fixa ihop mig me hans bästa polare :P Så ska nog möta upp dom nånstans me imorgon. Hehe alltid kul att träffa nytt folk :)

Haha Sara berättade en sjukt rolig historia igår om en viss illaluktande tub och detta kom jag att tänka på innan idag o fick värsta skrattanfallet! Haha vad lättroad man kan vara :D Undrar dock va folk tänker om en när man går o asgarvar för sig själv :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!! Sinnessjukt roligt :-)

2011-01-30 @ 21:38:00
URL: http://glamurous.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha eller hur! :D

2011-01-30 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0