Allt på en gång!

Har inte haft nån tid alls till att uppdatera här, så får skriva lite snabbt nu :P

Just nu e allt jäkligt bra! :D Minus att jag har halsfluss då men pencilinen har redan börjat verka så känns redan lite bättre :) Ja var ska man börja! I måndags rinde en kvinna från manpower o spelade in ett meddelande på min tele. Jag hade sökt tullverkets utbildning innan jul o hade typ glömt bort det. Men nu ringde iaf denna kvinnan ang detta o ville ha mig på intervju dagen efter!! Jag blev sjuktglad! Så dagen efter var jag där o hade föst en gruppintervju me 3 andra o sen en enkild intervju. Efterår berättade hon att de hör av sig i slutet av veckan om jag går vidare till 2a intervjun. Det var 800 som hade sökt så ville inte hoppas för mkt. Men så torsdags rinde dom igen o meddelade att jag gått vidare!! :D Åhh vad glad jag blev! Så på torsdag nästa vecka ska jag på infomöte o sen bokar man tid för 2a intervjun där :) Men det e fortfarande 65 st jag ska slåss med om att få en av de 12 platserna till utbildningen så e sjukt nervös! Men hoppas hoppas! :)

Idag när jag kolla mina mail såg jag att jag hade fått ett mail från kriminalvården (säkte deras utbildning innan jul med) o där e jag oxå kallad på en intervju! Shit vad händer?? :P Så den 15 februari ska jag dit där me :) Men får jag på tullen tar jag ju 1000 ggr hellre där! Men man ska hålla alla dörrar öppna! :) Spännande!

Jag trivs sjukt bra på mitt nya jobb oxå, så allt händer verkligen på samma gång! Och sen måste jag fundera över hur jag ska göra me massageutbildningen. Ojojoj, mkt tankat o funderingar :P Men bara roliga saker! :)

Men hur det än går me allt så blir det ändå bra på nått vis :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj märks jag hade brottom när jag skrev :P

2011-01-22 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0