Allt o ingetting typ

Igår kväll efter jobb blev det stallet en snabb runda, så sjuukt kallt det var! Hade ingen känsel i fingrarna när jag var klar där. Sen var det bara hem o decka för imorse kalla stallet kl 7 igen. Men fan vad allt skulle gå fel imorse då! För det första såg jag att ett staket var isönder så fick börja med att laga det. Sen skulle alla 11 hästar ut samtidigt tyckte dom, men för att få ut de två i uteboxarna måste de 2 i ladan ut först för deras hage ligger genom den första. Så då började den ena i uteboxen sparka som faan i väggarna! Lagom lack blev jag o fick ett mindre utbrott på han! Sen sluta han iaf :P När jag skulle släppa ut en av de andra slet den sig o höll på att springa rakt över mig, utan någon anledning! Ohh jag blev aslack IGEN! Dock sprang han bara rakt ut i sin hage som tur var. En annan hade lika brottom ut så hon tog sönder en grind så jag fick laga den med! Och som inte allt detta skulle vara nog var en av ponnyernas täckte sönder i spännet så fick provisoriskt laga det MED! Sånt här pallar INTE jag på morgonen! Men fick ju bara snällt fixa allt. När jag kom hem hade tiden gått för att hinna åka o träna innan jobb med så fick bli en 45 min powerwalk me mamma o hundarna ist. Blåste som faan o sviinkallt var det! Fick bli en varm dusch innan det var dags för att köra till jobb.

Jobbade med H idag o vi satt o pratade allmänt om killar o dejter osv. Vi kom väl fram till att killar mest var till problem för oss :P Både hon o jag har massor att göra jämt så att ha en kille som tar upp vår tid, och oftast i slutändan bara i onödan oxå!, får oss till att bli helt jävla anti allt sånt! Som hon sa, när vi tjejer dejtar nån o har gjort d i nån månad så anser vi ju att man har nån form av relation med personen i fråga och vi vill ofta ha reda på vilken form av relation man har. Detta medans killar kan gå hur länge som helt utan att behöva definiera något. "Vadå, är väl bekvämt att ha någon men ändå inte vara fast?" anser väl de flesta. Vi har båda upplevt att de flesta killar både "vill ha kakan men ändå äta den". Ska det vara så svårt att bara ha en tjej o vara lycklig med henne? Eller e det bara bekräftelsen de är ute efter att känna att någon vill ha dem? Ja vi blev iaf inte kloka på nått av detta så våra frågetecken kvarstod efter vår diskussion. Är det bara vi som känner såhär eller känner fler igen detta? Hur som helt, skönt att höra att man inte e ensam om dessa problemen! :P

Hittade förresten min enkät jag fyllde i på förra mötet där vi skulle se vilken bemötandestil vi hade. Jag blev ju då "Rättframme Rebecka". Sen fick man veta ens svaga samt starka sidor.
Mina svaga sidor var: pratar för mkt, ger inga bekräftelse på känslor, för lite empati o stöd, för lite känslor o relationer, för snabb o otålig, för intiativrik, för allvarlig o bestämd samt överambitiös.
Mina starka sidor var: strukturerad o tydlig, målfokuserad, engagerad, seriös o ambitiös, praktisk, håller sina egna känslor o uppfattningar utanför, energisk samt orädd att ta obekväma beslut.
Nja det mesta stämmer nog iaf :P Men tycker faktiskt att jag e rätt empatisk, så d så! :P

Imorgon skulle jag börjat min massage utbildning... Åhh hade varit så kul! Men men får helt enkelt vänta till bättre tillfälle... Ohh imorgon e det även exakt 2 månader till Image ska ha sitt lilla föl, lääängtar! <3
Det e även alla <3 dag imorgon, säger bara: fuck that! En skitdag som e påhittad för alla som e kära o knäppa (vadå bitter :P) haha nädå! Men kul för alla er som gillar denna vanliga tråkiga dag, det e ju trots allt ändå bara en helt jävla vanlig måndag!

Blev ett långt inlägg idag, märks att jag inte har nån att prata med just nu kankse? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0