Vinter

Ja då var vintern här. Mysigt me snö men synd att det ska vara så satans kallt :P Värsta isbanan på gatan utanför mig men min bil klarade det finfint! Men morfar gilla inte att två av mina vinterdäck var kassa så han tyckte jag skulle låna hans bil ist. Så efter stallet körde jag hem till han o bytade bil. Nu riskerar jag iaf inte att få böter :P + att det finns en fungerande radio i hans bil så då e det mkt roligare att köra oxå :)

Imorse när jag kom hem från jobb somnade jag typ direkt o vaknade sen vid 14. Då var det dags för stallet. Blev ingen ridning idag då det var svinhalt ute på vägarna. Så Image fick en ordentlig borstning och lite massage ist, mysigt :) Ska ner igen om nån timme o fodra.

Kasper o Bagheera fick ett fnatt här precis o sprang som galningar genom hela lägenheten. En av klumpedunsarna fastnade i min internetsladd o drog nästan me sig hela dator. Så nu funkar internet lite när det vill. Dyga kattjävlar! Men sen kan jag ju inte vara arg på dom för länge heller då dom tittar på mig me sina små oskyldiga ögon :P 

Laddar upp några bilder från dagen







Puss på min älsklings mule


Haha Kasper o hans tunga som alltid sticker ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0