Tisdag

Fick tänka efter vad det var för dag för en stund.. Jaa jag e lagom förvirrad för tillfället!
Dagen har gått jobbigt fort. Började jobba 7 imorse till 12 sen var det stallet i vanlig ordning. Var svinkallt men jättefint väder så tog en tur med väldens bästa. Dock var hon lite pigg idag igen men det gick ändå bra. När vi red hem såg vi en helt magisk solnedgång! Knallröd sol som var påväg ner vid vattnet. Jag behöver mina ensama ridturer för att rensa hjärnan då o då vilket jag fick gjort idag, underbart! Efter lite pyssel i stallet körde jag hem o packa ihop lite grejor o körde sen o hämta Charlie. Nu e vi i Bjärred. Fick skotta snön framför huset o sen även sopa bort all snö från deras pooltak. FAAAN vad jobbigt säger jag bara! Aldrig mer! Nådde inte ens upp o höll på att frysa ihjäl! Snart e det dags att gå ut me Charlie igen, lagom tills jag fått upp värmen igen :P

Nä nu dör snart datorn. Skriver mer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0