Julafton

Julafton började på bästa tänkbara sätt: i stallet :)
När jag kom dit var det så mkt snö att jag fick parkera uppe på vägen o gå ner till stallet genom hagarna. Gick i snö som gick upp till över knäna, lagom jobbigt :P Väl inne i stallet träffade jag Josefin o vi fixade färdigt till alla hästar tillsammans. Fick även skotta undan snö så vi kom fram över gårdsplanen. Har sån sjuk träningsvärk i ryggen från allt skottande både på jobbet, stallet o hemma! Fick ju skotta ut bilen för att ens komma till stallet igår. Grannen o jag hjälptes åt me våra bilar :P Vid 14 var vi iallafall klara i stallet så då var det bara hem o duscha sen iväg till mamma. Hade inte hunnit käka frukost så var lite smått hungrig när vi skulle börja käka vid fyra :P Simon fick agera jultomte igår, haha så söt han var i tomtedräkten :D Men lilla Julia blev iaf glad att det kom en tomte även fall hon nog fatta att det var Simon :P
Julklapparna detta året blev iaf sex and the city 2, presentkort, minneskort till kameran, mobilt bredband, duschkräm o bodylotion i som luktade choklad/ apelsin o pengar. Ska ha jul hos mormor o morfar den 2 januari oxå när Patrik me familj kommit hem från Gran Canaria så än e det inte slut :P Kommer vara lagom trött på allt vad som heter julmat efter det!

Idag e det jobb, stallet, träffa Mia o kanske världens finaste Maximilian :) o ikväll ska Lina, jag, Lena o Lennie till Anna sen blir det nog utgång ;) Massa som ska ut idag ju! Tur man börjar sent imorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0