Dammar av bloggen

Eftersom jag inte har någon vanlig dator hemma och bara använder min iphone så kan jag inte skriva här så väldigt ofta. Såg att det var väldigt länge sen sist jag skrev nu. Senast var nog efter Turkiet. Åhh vad underbart det hade varit att åka dit nu! Längtar inte alls till vintern =/ Snö kallt o jävligt! Längtar redan till sommaren.

Annars då? Jo har hänt en del sen i somras. Min massage utbildning fick jag ju ge bort till morsan eftersom jag kände att jag inte riktigt hann med den samtidigt som jag e aspirant o skulle plugga till examinationsprovet nu förra veckan (vilket som jag btw kalarade!!) Så nu går hon massageutbildningen o jag får gratis massage resten av livet typ, nice :) Ja man vet aldrig vad som händer i framtiden, hade jag vetat att jag skulle komma in där jag e idag så hade jag ju aldrig anmält mig till massageutbildningen förra året. Undra vad man gör vid denna tiden om ett år? Ja man e ett år äldre om inget annat (usch).

Så nu har man iaf klarat både den praktiska examinationen och den teoretiska examinationen, såå underbart!! :) :) Nu e vi ute på grupp o jobbar igen, riktigt kul!!
Hade tentafest i fredags o hade sjukt kul med ett gäng i klassen :) Blir antagligen en favorit i repris i mars när vi tar examen ;)

Sen sist har jag även bestämt mig för att sälja min lägenhet. Har varit många turer fram o tillbaka med den men igår ringde mäklaren o sa att det såg ljust ut med en kund (hoppas hoppas hoppas). Så nu e det bara att vänta o se vad som händer.

Min underbara Image går hur fint som helst nu! Fick några ridlektioner av J o då hittade jag de där "knapparna" som får henne att gå så underbart fint! Tusen tack till väldens bästa intruktör! Min fina fina häst :) 
Luna bara växer för varje dag, hon e oxå otroligt fin! Mina <3 <3

Kasper o Bagheera mår oxå finemang, mina bebisar :)

Helgen som kommer blir lugn, ska jobba natt. Men helgen efter blir dessto roligare, då e det dags för Linas inflyttningsfest! :)

Nä dags o köra till stallet så kanske man hinner rida innan det e alldeles för mörkt ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0