Big smile!

Allt e så sjukt bra just nu! :D 

Började på tullen i torsdags med massa info o uniformsprovning. En massa kläder, hattar/mössor, vantar, skor, säkerhetsväst mm som skulle provas i ett litet rum me 6 andra, det blev svettigt värre kan jag säga! Sen fick vi datorkort o låskort osv. När vi slutade kl 15 var jag heelt slut i huvudet! Ville bara hem o sova typ men då var det stallet som gällde, men d var rätt skönt o komma ut där ändå o resa huvudet. Sen somnade jag gott kan jag säga när jag kom hem :P

Igår var det att besöka lernacken o hamnen i Helsingborg o se hur de jobbade o en rundvisning i alla lokaler. Ohh vad jag längtar tills jag får börja jobba!! Fick vara med om en del spännande saker igår oxå. Detta ska bli såå kul! :) Alla som jag ska gå utbildningen med verkar även vara jättetrevliga o roliga människor. Så vi kommer säkert få skitkul ihop detta året :)

Helt underbart när man känner att man verkligen har hittat rätt! Detta e ett yrke jag kan se mig stanna i länge o till och med längta efter att få gå till jobb! Det verkar vara ett variernade, roligt o spännade yrke med massa utvecklningsmöjligheter. Men jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag blev en av de som blev anställda utav över 800 personer! Jag e sååå jävla lycklig och glad just nu så det inte riktigt går att beskriva! Livet e just nu underbart! :D

Märks det att jag e glad?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0