Vårkänslor?

Var i stallet imorse o var på ett mindre bra humör av nån anleding... Men när jag höll på att mocka uteboxarna hörde jag fågelkvitter o det kändes lite som om våren var påväg (nä jag vet tyvärr e den inte det än!) och jag blev genast lite gladare :) Jag vill ha vår nuu!

Helgen- fredags jobbade jag till 22 så var bara hem o sova sen. Lördags åkte Josefin till Jordanien så blev ett par timmar o ett par rundor till stallet. Var även på ikea mellan turerna me mormor. PÅ kvällen kom Lina o Emily hem till mig på vinkväll o massa girltalk ;) super trevligt! Senare drog vi till Olearys o bowla där vi även mötte upp Micke. När de stängde drog vi + Kemal o Tarek till CG och när de stängde drog vi till Barcelona :P Hade skitkul! När de stängde vid 4 stack vi hem till Lina (dock bara jag o Lina) o sov. Men blev inte många timmars sömn för kl 7 blev jag hämtad o skulle då till stallet... Jag var trööött!

Idag e det måndag igen o jobb som vanligt. Innan idag tänkte jag höra me Lina o Sara om de kände för att hyra dear John nån kvälll i veckan, har velat se den länge! Men sen blev det inte mkt mer än en tanke. Men nu sms Sara o frågade exakt samma sak! Hon hade hyrt filmen till söndag o visste att jag ville se den så det blir en filmkväll hos Sara nån dag snart :) Snacka om telepati! :P hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0