Sliten

Snacka om att jag e trött! Veckans passning av hästarna e härmed avslutad o det känns att man e sliten i kroppen efter att ha mockat 11 boxar o fyllt på vatten me en jävla massa vattenhinkar till alla varje dag. Så idag bokade jag in en dag med Göran för massage, ska bli underbart! Men på fredag åker J igen, men bara fre-sön så det e överskådligt :) Men lördagen blir lite svår, jobbar 7-18 men blir väl att jag åker ner vid 5 på morgonen o fodrar o sen får nån annan släppa ut o ta in sen får jag åka dit igen på kvällen o fixa klart allt. Men söndagen e jag ledig så då löser det sig. Har knappt hunnit me min egna häst denna veckan så imorgon när jag e ledig ska hon få en lång borstning och lite massage, brukar hon gilla :) Det känns verkligen nu hur mycket hon betyder för mig, blir alldeles varm i hjärtat när jag får träffa henne <3 DET e kärlek :)

Helgen har i övrigt gått rätt fort. I fredes var jag henna hos Sara som bara skulle ha dit lite folk men som slutade som en fest, blev lite fler än beräknat :P  hehe men d va kul! Dock fick jag köra hem redan vid halv 1 då jag skulle upp halv 7 dagen efter o fodra hästar o sen till jobb. Sen slutade jag 22 igår så d var bara hem o decka typ efter det. Fick lite sovmorgon i morse, kunde sova till 9 inna jag skulle till stallet. Träffade J där nere o fick höra allt om resan, jag vill oxå! Brun o fin var hon med. Vid halv 11 fick jag köra hem o duscha för sen var det jobb som gällde igen.. Ledig måndag o tisdag nu, underbart! :) Imorgon blir det mest till att ta d lungt o vila upp mig o stallet såklart. På tisdag ska jag träffa Sara, ska kolla in xxxlutz, har aldrig varit där. Så blir nog kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0