Segare än segast!

Shit va denna dagen har varit seg! Men kan det vara värt efter en kväll/natt som igår ;)
Jobbade till 22 sen begav jag mig in till Fridays me Lina där vi mötte upp me Sara mfl. Drack massa goda drinkar o hade allmänt trevligt :) Vid 1 (tror jag) tänkte vi bege oss av hemåt men då mötte vi Pontus, Joel mfl o de skulle till Harrys så vi drog lite spontat me dit :P Vilket var tur för där hade vi skitkul! Träffade ju R från jobb där o hans polare J som han ville jag skulle träffa :P Trevlig kille som dessutom var rätt söt ;) hehe.. Så när de stängde där delade jag, Lina o J en taxi hem, dock åkte J vidare hem till sig själv :P Så vid 5 gick vi o la oss, härligt! :P

Schemat för veckan kommer vara rätt tight, men det ska gå! Delvis ska jag ju jobba sen har jag intervjun på onsdag (!) sen ska man hinna med älsklingen i stallet oxå :) Torsdag kväll blir myskväll me girlsen, nice! J föreslog även att vi skulle ses nån dag i veckan så kanske blir en träff me han me, u never know ;) Som sagt, im out there again! ;) Verkar iallafall inte bättre :D haha!

Fan jag mår jäkligt bra just nu :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0