Rubrik?

Jag borde lära mig att meditera eller nått som gör att man kan stänga av alla tankar för en stund, orka att det går runt i huvet på en som nån kört omkring me en stavmixer! Steven på jobb lärde mig en miniform av meditation, man skulle vara stänga av allt o enbart tänka på andingen o trycka bort alla tankar som kommer. Gjorde det samma kväll som han gav mig tipset o shit asså, jag har nog alrdig vaknat så utvilad som jag gjorde morgonen efter trots kl bara va 7! Så ska försöka göra d lite oftare. Gillar Steven, en riktigt vettig o klok människa e vad han e :)

Har mått lite skumt de senaste dagarna o inte varit på toppen humör hela tiden vilket jag faktiskt har varit för det mesta de senaste månaderna. Men men d blir väl bättre :) En sak som gjorde mig glad var Emmas fina ord som hon hade gett mig när hon pratade me Lasse på mitt nya jobb. Emma har haft sina hästar hos Josefin o jag har jobbat en del för henne tidigare men nu har hon flyttat o står i samma stall som Lasse. Så på slutet av vårt möte på jobb igår gick vi en runda genom personalen då alla fick berätta lite hur man kände både jobbmässigt o privat, om  man ville delge sig me nått. När det var Lasses tur tog han då upp detta vad Emma hade sagt, han berättade att hon sagt att de skulle vara glada över att ha anställt mig då hon ansåg mig som pålitlig, lojal, pliktrogen, ansvarstagande och mkt arbetsvillig. Tänk vad lite snälla ord o uppskattning kan göra en glad :) Tack Emma!
Och på tal om nya jobbet så trivs jag väldigt bra :) Underbar personalgrupp!

Igårkväll kom Sara hem till mig o vi kollade på dear John o käka cheesecake o hade grönsaksdipp. Härligt sådär en onsdagskväll :) Sen sov Sara här, vi sov nog lite för gott för vi vaknade kl 6.54 o Sara skulle börja jobba 7! Jag vet inte varför jag vaknade då men det var ju tur jag gjorde det :P När jag såg vad kl var det bara "du Sara, du måste nog upp nu..." Sara kastade sig ur sängen o gjorde sig iordning o jag fixade frulle till oss. Usch vet hur det e att försova sig, ikke kul! Men tur hon hade nära till jobb från mig :P Själv klädde jag på mig o begav mig av ner till stallet, övernice väder, helt vindstilla!

Jag kollade igenom lite foto som jag la över från kameran, bl.a. från när Mia var nere för nån helg sen :) Ska prova att lägga upp några här.



Vi saknar att ha dig här gumman! Men superkul varenda gång du kommer ner o hälsar på oss! :) <3


Kommentarer
Postat av: Sara

De finaste vännerna som någon kan ha! <3

2011-01-16 @ 14:07:58
URL: http://glamurous.blogg.se/
Postat av: Louise

Det samma gumman! Så glad att jag har er <3

2011-01-16 @ 19:07:46
Postat av: Mia

Ni är bäst:) Saknar er och Älskar er.

2011-02-13 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0