Onsdag

Måste påminna mig själv emellanåt vilken dag det är. Imorse frågade Josefin mig vilken dag det var och jag kunde ärligt talat inte svara på det. Fick tänka efter ett tag o kom sen på att det var onsdag. Därav rubriken :P Lite skrämmande att få demenstecken när man bara e 24 år :P Aja nog om förvirrade mig!

Var hemma halv 11 igårkväll efter jobb. Satte på några avsnitt av sex and the city, alltid lika kul! :)
Imorse fick jag ett sms av Josefin, vi behövde köra hem gräsfröhalm. Så mötte upp henne o körde sen igång me det. Märkte att det nog inte e så bra att göra sånna ansträngande aktiviteter innan frukost :P Brukar aldrig käka frukost innan stallet men det brukar inte heller vara SÅ tungt. Ett tag kändes det typ som jag skulle svimma. Men efter nån minuts paus var det bättre så då tog vi tag i det sista! Skönt att få fixat det med. Sen kom hovslagaren som jag hade lovat Göran att möta upp. Var färdig vid 12 så blev snabbt hem o duscha för att sen köra till jobb. Ikväll lär jag somna direkt när jag kommit hem :P

Imorgon e det stallet på morgonen igen o sen iväg o jobba 13-22. Hinner inte mkt annat när man jobbar de sena passen på jobbet.

Vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: lina

leka?

2011-01-05 @ 16:53:23
Postat av: Louise

Gärna :D på fredag jobbar jag dock till 22 men lördag e jag fri från kl 20 :)

2011-01-05 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0