Första dagen på nya jobbet

Ja då e man på nya jobbet nu. Har rast nu så passar på att skriva ett litet inlägg :)

Igår var jag ledig, övernice! Blev en storstädning av lägenheten o massa tvättande. Sen var det stallet o iväg o hämta 3 lass med halm. Känns i armarna idag :P Kom hem vid halv 8 o hoppade in i duschen. Sen var jag helt slut! När klockan blev typ 10 höll jag på att somna så borstade tänderna för att sen lägga mig. Men precis när jag borstat färdigt ringde det på dörren. Trodde det var nån granne som ville nått men inte det, när jag öppnade stod M där :) Lagom överraskad blev jag! Bättre överraskning får man nog leta efter ;)

Ikväll slutar jag 22, jobbar 13-22 tis-fre denna veckan...
Nä dags att återgå till jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0