Veckan

Får bli sånna här vecko uppdateringar nu, hinner inte riktigt skriva så ofta nu.

Måndag: Jobbade 7-16 och sen stallet på kvällen. Inte mkt mer den dagen.

Tisdag: Stallet på morgonen o sen var det intervjun me cheferna på tullen! Sista innan man fick veta sin dom, så det var lite nervöst :P Intervjun kändes helt okej, men man fick inte direkt någon respons på svaren man gav utan mest "okej". Sånt gör mig nervös! Men men efter intervjun var det direkt till jobb o jobba till 22.

Onsdag: Stallet på morgonen och under tiden jag var där ringde en av cheferna jag hade suttit me dagen innan på intervjun. Blev döpirrigt när jag svara och han sa vem han var! Och vet ni vad? JAG BLEV ANTAGEN!! :D :D
Shit vad jag blev glad! Så länge jag har väntat på besked och gått på ena intervjun efter den andra och hela tiden varit supernervös! Så den 24 mars börjar utbildningen :) :) OHH längtar!!
På em hade vi möte på jobbet och jag fick berätta för alla att jag blivit antagen. Alla visste om att jag sökte så de var jätteglada för min skull. Känns bara lite dumt att redan sluta när jag nästan precis börjat. Men som chefen sa så har jag ju faktiskt inga utvecklingsmöjligheter inom detta yrket och me min utbildning tyckte han att jag var överkvalificerad för detta arbetet. Så nu får vår nya vikarie ta över efter mig :) Men jag kommer försöka jobba extra vad jag kan där ändå :)
På kvällen blev det hem till J som bjöd på vegetarisk taco, supergott var det :)

Torsdag: Stallet på morgonen igen. J från stallet ringde mig dagen innan och hade åkt på feber o ont i halsen så jag fixa till hennes hästar med. Vet hur jobbigt det e när man e sjuk så det var det minsta jag kunde göra kände jag. Sen hem efter några timmar o käka frulle innan det var dags för stallet igen då jag skulle ta in hästarna inna  det var dags för tandläkaren. Efter tandläkaren blev det en runda till mobila o fixa lite o på kvällen hem till G för massage, uuunderbart!

Fredag (idag): Stallet imorse igen. Efter det var det hem o duscha o sen iväg till Sara en snabbis innan jobb. Ikväll kommer jag däcka rätt fort gissar jag på...

Lördag: Jobb 7-18 sen e det äntligen dags för Linas 25års fest! Ska bli superkul! ;D

Söndag: Sova lääänge! Sen blir det stallet på em.

Så ser denna veckan ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0