Update

Har så sjukt mkt just nu så blir inte så mkt tid över till att uppdatera här. Men här kommer en liten sammanfattning av veckan :P

Måndag- Fick reda på att jag kommit vidare me tullen!! :D Nu e vi 15 pers som ska bli 13, spännande! Varav det e 9 killar så hoppas man ligger bra till som tjej nu :P Så igår var jag o drogtestades o på tisdag ska jag träffa cheferna. Sen den 23 eller 24 får jag veta om jag kommit med på utbildningen. Blev såå glad när de ringde! :D
I övrigt bestod dagen av träning o stallet. På kvällen blev det hem till J som bjöd på supergod kycklingsallad ;) Eftersom det var en lite speciell dag (enligt almenackan) så fick jag ett jättefin halsband oxå! :) xx

Tisdag- En till ledig dag som bestod av lite allt möjligt. Var bl.a. på intervju till kriminalvårdens utbildning oxå. Och på kvällen hängde jag me Sara o träna zumba, askul!! Kommer lätt göras om ;)

Onsdag- Stallet på morgonen o sen jobb 13-22. Inte mkt annat kul den dagen..

Torsdag- Ledig (mkt ledig denna veckan= sköönt!). Biljetter till Irland bokades! Så den 3-7 mars befinner jag, Josefin o Annika oss där o kommer ha skitkul! :D Ska bl.a. rida jakt, ohh ska bli såå kuul!!
Åkte till stallet på em o det blev en runda till ridhuset me Sandy o Billy, blåste fan halv storm!
På kvällen blev det hem till Lena där det bjöds på taco (sviingott!) o en del vin blev det me med Lena, Lennie, Fredrik, Lina o Sara. Nice sådär en torsdags kväll :)

Fredag (idag)- Stallet imorse sen till jobb. Ikväll blir det lungt, skönt!

Lördag- Stallet kl 7, fodra o släppa ut.
Träning.
Bowling o middag kl 16 me mormor, morfar, Tina, Patrik, Filip, Elias o Simon.
Och kvällen kommer spenderas me Lina, Lena, Lennie, Fredrik, Milla mfl. Perfekt lördag ju ;)

Söndag- Stallet o träning på em o träffa J på kvällen.

Kommer säkert dyka upp mer att göra både lördag o söndag men detta e vad jag vet just nu iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0