Natt

Sitter just nu på jobb och har allmänt tråkigt... bara 4 timmar kvar :P
Dagen har mest bestått av stallet. Åkte med Josefin till ridhuset me Nixon o Diamanten så de blev lite motionerade idag då det ska komma kunder o kolla på dem imorgon. Sen har jag försökt sova lite innan nattpasset men det e ju dömt att misslyckas! Kan inte slappna av när jag vet att jag ska iväg så blev inte mkt vila idag. Men e kontsigt nog inte alls trött nu, skönt :P Imorgon (eller ska man säga idag?) kommer jag ha rätt fullt upp. Måste få sova några timmar på morgonen innan jag ska på möte på jobb kl 13. Måste även hinna till mobilia innan o fixa en sak... Mötet håller på till 16 sen blir det direkt till stallet o vid 18 kommer S hem till mig. Måste hinna städa lite oxå där emellan. sen måste jag en sista runda till stallet på kvällen igen o fodra då Josefin är bortrest 2 dagar. Lär somna gott imorgon kväll :P

Torsdag måste jag fixa allt som kommit lite åt sidan den senaste tiden o få allt gjort. Allt detta får göras under dagen då kvällen redan e bokad me annat trevligt ;)

Helgen lär bli väldigt lugn då jag ska jobba 7-18 på lördag o 11-22 på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0