Ge mig fler timmar på dygnet, tack!

Just nu e det lite mkt. Utbildningen e fortfarande jättespännande o rolig men jag e inte van vid att jobba/plugga måndag-fredag 8-17 och där efter till stallet. Så det e ju inte en dag jag e hemma innan 20.30 nu. Helgerna går mest åt till hästarna, men nu börjar det röra på sig. Tre hästar åkte igår så och två ska åka i veckan som kommer så det blir snart lugnare. Men sen kommer ju småpluttarna, men det ska enbart bli jättekul! :) :)
J åkte dessvärre av en av ponnyerna i fredagskväll o fick åka till akuten... Så nu hoppar hon på kryckor o har nackkrage. Så nu e där en del o göra i stallet. Har precis kommit hem från morgonfodringen o utsläppet. Mockade alla boxar nu på morgonen med. I em blir det hämta halm o rida Blomman, Stjärnan o Diamanten.

Så mitt liv består just nu utav utbildningen o stallet :P

Men igår hann jag faktiskt med en runda till lilla torg med ett härligt gäng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0