Söndag

Eftersom jag inte trodde att denna bloggen funka så gjorde jag en uppdatering i min andra. Men nu funka ju denna så jag lägger samma inlägg här :P Så om ni inte läst i min andra så enjoy!

Imorse ringde kl 6.40, då var det dags för stallet. Upp o iväg, sjukt tröött var man. När jag höll på att släppa ut hästarna ringde transportören me mopedbilarna o sa att dom var i Trelleborg så jag fick guida dom till Tygelsjö där jag mötte upp dom. Så han lasta av dom o jag körde in dom på gårdsplanen, läskigt att köra helt nya bilar som man inte vet hur dom fungerar =/ Men det gick bra, som tur var annars hade det blivit en dyr historia för min del :P 

När bilarna var fixade fick jag fixa lite me min egen. Mitt ena ljus hade lagt av så fick snällt be morfar visa mig hur man byta den. Så nu kan jag byta lampor på min bil med :P 

Sen var det dags för stallet igen, mocka o allt jag inte hann med på morgonen. Hade även tänkt rida men så blev det inte då det börja regna, så kul e det inte :P

Väl hemma igen kom Patrik o hjälpte mig med datorn, nått skumt me den.

Ikväll ska jag hämta Josefin vid tåget, lär säkert vara brun o fin efter 10 dagar i öknen. Jag vill oxå!

Nu: Gossip Girl

(Hur lyckades jag nu få texten kursiv?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0