Snö

Sitter just nu på jobbet o börjar bli lite trött.. När jag körde hit började det snöa lite och nu när jag tittade ut var det helt vitt! Har ju kommit massa snö på bara några timmar! Kan vara mysigt me lite snö men inte lika mysigt när man inte har godkända vinterdäck =/ Eller 2 av dom är okej men de andra två är det lite värre med.. Aja får väl se hur det går att köra hem imorgonbitti :P

Dagen har gått väldigt fort idag tycker jag. Jobbade först 7-12 imorse sen var det stallet. Men idag blev det ingen ridning, främst för jag ville hem o försöka sova innan jag skulle gå på nattpasset men sen regna det oxå så det var ändå inte direkt lockade att bege sig ut. Påvägen hem stanna jag till hos Josefin där jag hämtade upp två böcker som jag har fått låna om anatomi, både människans o hästens. Ska bli spännade att läsa dom nu inför min utbildning till massör :)

När jag sedan kom hem blev det en varm dusch, sköönt! Men sen kunde jag inte somna så det var lite värre =/ Så det blev ingen sömn alls för min del innan detta nattpasset, börjar kännas redan nu, inte bra :P Så nu sitter man här i sin ensamhet o har allmänt tråkigt o fryser. Just nu hade det varit väldigt skönt att vara hemma i min säng :)

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0