Girls night out ;)

Igår efter jobb begav jag mig av hem till Lina o tog nån cider medan hon gjorde sig klar. Jag bytade även outfit där då hennes garderob e to die for! Fick låna en superfin klänning, tack gumman :) Sen blev det en taxi hem till Lena där vi fick övergod mat! Sen kom även Anna o då började förfesten på riktigt! Stackars Fredrik som var bakis o trött fick stå ut me 4 fulla o sjungandes tjejer enda fram till 1-2 tiden ;) hehe.. Sen begav vi oss av till centerliter & gram där vi mötte upp me Linas arbetskompisar o även MP dök upp som typ från ingenstans :P Men va skitkul att träffa han me, va länge sen man såg han. Hehe drog upp lite gamla minnen från när vi var tillsammans typ 3 veckor i högstadiet :P haha! Sen drog vi till Etage vid 3 kanske? Stod i en jävla kö men det var det värt! ;) Väl inne träffa vi massa vi kände, bl.a. Jocke o Marcus, så det blev till att shaka as me dom, precis som förr :P hehe.. Så vid 5 begav vi oss av hemåt, då insåg jag att jag bara hade typ 2 timmar tills jag skulle börja jobba. Så hem till Lina där vi bestämde oss för att dricka glögg o käka knäckebröd mitt i natten/morgonen :P hehe.. Sen var det bara att bege sig iväg till jobb. Ikke till att rekomendera kan jag säga :P haha! Men fan va kul vi hade så det var det faktiskt värt ;) hehe..

Tack brudar för en amazing kväll/natt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0