Helg igen

Shit vad veckan har gått fort! Redan helg lixom. Men det e ju alltid kul!

Imorse var jag i stallet kl 7, fordra o släppte ut hästarna. Josefin kom oxå så vi fixa klart allt i stallet sen körde vi me Sandy o Jet till ridhuset, gick superbra!

Ikväll ska jag hem till Sara efter jobb. Lina kommer oxå så blir en tjejkväll me tacos o idol, niice :) Imorgon blir det jobb o sen på kvällen ska jag o Sara till Mattias fest, blev tydligen rätt många som skulle komma, mellan 30-40 pers i hans lägenhet. Blir nog lagom varmt o skönt där :P

Har jobbat me Lennie idag, alltid lika kul :) Han gjorde en sjuukt god kaka till efterrätt! Blev en bra uppdelning, jag lagade maten o han kakan :P Tänk att ha en Lennie hemma, någon som både kan laga mat OCH baka! Hade varit nice iomed att jag sällan gör något av det :P

Nä nu har jag inte mer att skriva. Ha en underbar helg alla! XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0